توصیف مختصر
بیوگرافی
مقالات و کتب
دروس ارائه شده
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی مدیریت
دانشگاه تهران
1392/06/30
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش متغیر میانجی عدم اطمینان
سمیرا دهمرده قلعه نو
2
شناسایی موانع توسعه کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات مبتنی بر مکان در ایران
نیلوفر بهلولی
3
برسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خرید بلیط الکترونیکی هواپیما
مونا علی پور
4
اریابی و پیش بینی کارایی سرمایه فکری شرکتهای دانش بنیان با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و تحلیل ممیزی
ناهید حمیدی
5
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر نوآوری در صنعت بیمه
مریم کریمی
6
شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی زنان شهرستان سیرجان
نرگس محمودابادی
7
بررسی تعارض ایران و عربستان در بازار نفت با رویکرد نظریه بازی ها
نیما فرازمند
8
تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری تبیین نقش میانجی نوآوری سازمانی
شیوا لازمی چلک
9
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در وفاداری مصرف کننده در کسب و کارهای اینترنتی
هادی مرشدی ماجلان
10
بررسی تاثیر استراتژی های زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
محمد زارعی
11
عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز استراتژی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
احمد کاربخش راوری
12
بررسی تاثیر سرمایه های فکری و ارزش ویژه برند بر عملکرد شرکت های تامین کننده دارو
مهسا مجدآرا
13
ارزیابی عملکرد نظام ملی نوآوری با استفاده از تحلیل ژ.ششی داده های شبکه ای - رویکرد تئوری بازی
ساینا لاهیجی
14
بررسی عوامل موثر بر ژذیرش وبینار توسط کاربران وبسایت ای سمینار
مارینا اوهانجانیانس
15
نقش کاربرد پذیری سایت و اعتماد بر توسعه وفاداری مشتریان از طریق متغیر های میانجی در خدمات الکترونیکی صنعت هواپیمایی
پریسا حسینی
16
بررسی تاثیر دوسوترانی سازمانی بر عملکرد تجاری با تاکید بر نقش میانجی مزیت رقابتی در شرکتهای تولید کننده نرم افزار
نفیسه کشوادی بارفروش
17
طراحی مدل ارزیابی عملکرد و انتخاب بهترین شرکت و ائتلاف استراتژیک بر اساس رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی
امیر توکل هرندی
18
تدوین و رتبه بندی استراتژی های خلق ارزش در چارچوب اقیانوس آبی در شرکت فناوری اطلاعات همفکران
سوگل قدیمیان
19
طراحی الگوی پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی بر مبنای نظریه داده بنیاد
مریم مقیمی
20
ارزیابی عملکرد مدارس غیر دولتی منطقه شش تهران با استفاده از تحلیل پوششی دادهها
ندا مجیدی
21
بررسی نقش میانجی یادگیری استراتژیک و سرمایه فکری در ارتباط میان کار آفرینی استراتژیک و عملکرد شرکت های تولید دارو
ویدا صداقتی
22
بررسی نقش میانجی نوآوری در تاثیر بازارگرایی صادراتی و سرمایه های فکری بر عملکرد صادراتی شرکت های منتخب صادراتی وزارت صنایع و معادن و تجارت
زهرا سلیمی فرد
23
ررسی نقش میانجی کارآفرینی استراتژیک و دو سو توانی در ارتباط میان تفکر استراتژیک و عملکرد شرکت
فاطمه رضائی
24
بررسی تاثیر قابلیت های پویا و بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت های دانش بنیان از طریق دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری عدم اطمینان محیطی
نیوشا جهانی
25
ارزیابی کارایی سالیانه شرکت های صادر کننده برق با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای با تاکید بر صادرات
شادی سامع ملکی
26
بررسی نقش میانجی کارآفرینی بریکولاژ و دوسوتوانی سازمانی در ارتباط میان سرمایه فکری و عملکرد سازمانی شرکت های دارویی با تاکید بر نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی
مهتا موقر
27
بررسی نقش میانجی تبلیغات آنلاین در تاثیر اعتبار و ادراک از شخصی سازی تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان دیجی کالا
الهام فخاری اسفریزی
28
بررسی نقش دوسوتوانی سازمانی در ارتباط میان بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد مجموعه گروه شرکتهای برتر
مهرین نظری
29
بررسی نقش تعدیل گر ریسک پذیری در تأثیر خلاقیت و اشتیاق کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین استان گلستان
ستاره ایری
30
بررسی نقش تعدیلگر آشفتگی محیطی در تاثیر قابلیت های پویا و دوسوتوانی بر عملکرد شرکت های صادراتی محصولات الکترونیکی
عزیزاله اکبری
31
بررسی نقش تعدیل گر فرهنگ سازمانی نوآورنه در تاثیر دوسوتوانی و اشتراک دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
افسر صارمی
32
بررسی نقش تعدیلگر ظرفیت جذب در تاثیر قابلیت های ارتباطی و بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادر کننده مواد غذایی درایران
علی داد احمدی
33
طراحی یک مدل تحلیل پوششی دادههای شبکهای چند هدفه جهت ارزیابی عملکرد پارکهای علموفناوری ایران
عاطفه نوری
34
ارزیابی کارایی نظام ملی نوآوری برمبنای مارپیچ چهارگانه با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
امیرحسین شایسته
35
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری به برند در زمینه تغییر مد
داوود باشوکیان
36
بررسی نقش تعدیل گر فرهنگ سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر چابکی سازمانی با متغیر میانجی ظرفیت جذب دانش در شرکت های دارویی
محمدهادی ابراهیمی
37
بررسی نقش تعدیلگر پویایی محیطی در تاثیر اشتراک دانش و قابلیت های پویا بر دوسوتوانی سازمانی شرکت های تولید دارو
عبدالطیف عظیمی
38
بررسی نقش تعدیلگرعدم اطمینان محیطی در تاثیرحافظه سازمانی و نوآوری بر عملکرد شرکت های تولید دارو.
عبدالخلیل علم
39
بررسی نقش تعدیلگر آوای سازمانی در تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد از طریق نوآوری سبز و رفتار شهروند سازمانی در شرکتهای تامین کننده قطعات خودرو
مهدی خوئینی
40
بررسی نقش تعدیلگر اشتراک دانش در تاثیر هوش تجاری بر دوسوتوانی سازمانی شرکت های سرمایه گذاری در ایران
داریوش جان بابایی
41
ارزیابی عملکرد شرکت های نیروگاهی با استفاده از روش ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده های شبکه ای
ارمان حکیم علوی
42
بررسی نقش تعدیل گر اشتراک دانش در تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد پایداری کسب و کارها از طریق نوآوری سبز
فرشاد ستوده نیا
43
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک و دوسوتوانی سازمانی بر چابکی استراتژیک با نقش تعدیلگر عدماطمینان محیطی (مورد مطالعه: صنعت تولید و توزیع دارو در استان تهران)
زهرا خلج
44
بررسی نقش تعدیلگر پویایی محیط در تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر دوسوتوانی و عملکرد شرکت های حوزه بانکی
فاطمه اساسی
45
بررسی نقش میانجی ظرفیت نوآوری و شبکه سازی تجاری در تاثیر اشتراک دانش بر عملکرد (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
فرزانه سلطانی
46
بررسی نقش تعدیلگر پویایی محیطی در تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های پویا بر دوسوتوانی سازمانی
کیمیا مکرم دری
47
ارزيابي عملكرد نظام ملي نوآوري با استفاده از تحليل پوششي داده هاي شبكهاي- رويكرد تئوري بازي
ساینا لاهیجی
48
طراحي يك الگوي مفهومي براي توسعه رقابت پذيري گردشگري ريلي ايران
علیرضا ذوالفقاری
49
ارزيابي و پيش بيني كارايي سرمايه فكري شركتهاي دانش بنيان با استفاده از رويكرد تركيبي تحليل پوششي داده ها و تحليل مميزي
ناهید حمیدی
50
بررسي تاثير يادگيري سازماني و سرمايههاي فكري بر كارآفريني استراتژيك و عملكرد شركتهاي دانشبنيان
مهناز حسینی
51
ارزيابي عملكرد زنجيره تامين شركتهاي فرآوري سنگ با استفاده از تحليل پوشش داده هاي شبكه اي
زینب زارعی
52
بررسي تاثير سرمايه فكري، دوسو تواني و آواي سازماني بر عملكرد شركت هاي دانش بنيان خراسان رضوي
نیکتا حسین نیا
53
پيش بيني تقاضاي مشتري با هدف يكسوسازي نياز مشتري و كالاهاي كسب و كار اينترنتي با استفاده از الگوريتم هاي يادگيري ماشين
آرام جعفری
54
تبيين ارتباط اشتراك و ظرفيت جذب دانش با كارآفريني استراتژيك و عملكرد كسب و كارهاي الكترونيكي
فاطمه نجفی
55
بررسي نقش كارآفريني استراتژيك و گرايش كارآفرينانه در ارتباط ميان سرمايه فكري و عملكرد شركتهاي دانش بنيان مستقر در پارك هاي علم و فناوري دانشگاه هاي تهران
شیوا حسن زاده
56
ارزيابي عملكرد مالي شركت هاي سيمان پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تحليل پوششي داده هاي شبكه اي پويا
سالار احمدی نژاد
57
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر موفقيت تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي با استفاده از روش تحليل شبكه اي و ديمتل
لیما حسنی
58
تبيين نقش نوآوري سازماني و سرمايه اجتماعي در ارتباط بين مسئوليتپذيري اجتماعي و عملكرد شركتهاي تأمين مالي
محمد شهرابی
59
تعيين پورتفوي بهينه براي سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار تهران از طريق تحليل پوششي داده ها
آرش رستمی
60
بررسي نقش هوشياري و جهتگيري كارآفرينانه در ارتباط ميان اشتياق و قصدكارآفرينانه كارآفرينان در استان البرز و تهران
شیرین طالبی
61
بررسي تاثير كارآفريني سازماني بر عملكرد سازماني با توجه به نقش متغير تعدبلگر عدم اطمينان
سمیرا دهمرده
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش تعدیلگر نوآوری دوسوتوانی
ریحانه رهبری فرد
2
بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش نقش تعدیل کننده فرهنگ سازمانی در شرکت های فعال تولیدی شهر سنندج
امیر اسفندیاری الوارسی
3
ارائه روشی با استفاده از دانش مشتریان در راستای یادگیری از مشتریان و توسعه محصول جدید
زهرا جباری شرف اباد
4
بررسی تاثیر برنامه بازاریابی رسانه های اجتمتعی بر نگرش برند و قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت خورده فروشی اینترنتی (مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی باسیلو)
مسعود محمدی نصرابادی
5
تاثیر قابلیت های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادراتی با تعدیل گری رقابت ناکراآمد در شرکت صنایع دستی و هنری
رضا نصری بالستانی
6
بررسی تاثیر نقش نوآوری و بر رضایت مشتریان در محیط کسب و کار الکترونیک
محمدعلی شیرین زاد
7
ارزیابی و اولویتبندی پروژههای شرکت ناک
سیدمیلاد میربها
8
ارزیابی کیفیت نرم افزارهای تحت وب مطالعه موردی نرم افزار جامع پخش داروی شرکت بهستان پخش
زهرا نوربخش
9
تبیین نقش تشخیص فرصت های ارآفرینانه بر عملرد نوآوری در سطح فردی
سعیده صیادی
10
شناسایی عوامل موثر در شکل گیری اطمینان نگرش در ژذیرش محصولات نوآورانه
علی خندان
11
شناسایی و اولویت بندی مدلهای کسب و کار آژانس های مسافرتی مطالعه موردی آژانس مسافرتی پرواز هد هد
علیرضا محمودزاده
12
بررسی رابطه میان تفکر استراتژیک و قابلیت های پویا با تاکید بر نقش میانجی کارآفرینی سازمانی
فرامرز رضایی
13
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه
سیده گلاره مصطفوی استرابادی
14
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بانک کشاورزی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ریسک درک شده
امیرحسین کریمی
15
ارزیابی کارایی شرکت های تولیدی فولاد حاضر در بورس تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
علی عزیزی برزکی
16
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش سازمان به کارآقرینی با استفاده از تکنیک ای اچ پی فازی
شهریار دادبخش
17
تدوین استراتپی بهینه زنچیره تامین در صنایع خودرو سازی با استفاده از رویکرد تلفیقی تکنیک اسوت و ای اچ پی فازی در ایران خودرو
حمیدرضا تابش مفرد
18
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد اس ام ای با نقش میانجی گری یادگیری سازمانی مورد مطالعه شرکت های فعال در پارک های علم و فناوری دانشگاه های شهر تهران
زینب حیدری
19
بررسی تاثیر ویژگیهای کیفی سایت بر قصد خرید مشتریان در خرید الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تلنولوژی
بهنود نایینیان
20
بررسی تاثیر اصلاحات مدیریت منابع انسانی با عملکرد بالا بر اثر بخشی تیم ها با تاکید بر جو تیمی
مصطفی فرخی
21
بررسی ارتباط میان هویت یابی برند رضایت مشتری تصویر قیمت جذابیت برند و نقش آنها در وفاداری به برند و توصیه کلامی مورد مطالعه برند اسنپ
سیده مروارید هاشمی نسب
22
ارائه مدل ارزیابی ایده ها در نوآوری باز
مجید جعفری
23
مدل کیو اف دی جهت ارائه خدمات نرم افزار به عنوان یک سرویس شرکت مخابرات ایران
فهیمه عبدی
24
فصلی بودن بی قاعدگی های مومنتومی با روش مقطعی در بازار سهام ایران
ارش کمانگر
25
ارائه مدل کسب و کار برای شرکت های فعال در حوزه مشاوره مدیریت موسسات کوچک و متوسط
سیده المیرا هاشمی
26
بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و تفکر استراتژیک با نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت های شهرکهای صنعتی ساری
حبیب الله رهنما
27
شناسایی عوامل موثر بر نوآوری در فرآیند تولید روانکار و رتبه بندی شرکتهای تولیدی آن
معصومه زارع نژاد
28
بررسی معیارهای ارزش گذاری استارتاپ های فناورانه
محمدرضا رشیدی
29
بررسی تاثیر انگیزه های فردی بر ترجیح مصرف برند با توجه به تعادل برند در خودپنداری مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
مریم السادات منصوری
30
شناسایی و اولویت بندی ارزش های کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط
مرضیه فرامرزیان
31
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور
ایوب گراوند
32
شناسایی و اولویتبندی شایستگیهای رهبران نوآوری
احسان مهدی پور
33
تاثیر قدر دانی و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد مشتری در فروشگاه های رفاه
سالومه پیشرفت
34
استراتژی های رضایت مشتریان در مجتمع های تجاری تحقیقی بر روی ارزش های خرید نیاز محور و ارزش های خرید با هدف لذت
الناز خانمحمدی
35
بررسی تاثیر تلاش های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند
نیما ارضی
36
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، کیفیت خدمات و تجربهی برند بر ارزش درک شده و قصد خرید مجدد در صنعت تهیه غذای آنلاین
فاطمه ردایی
37
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در رابطه بین احساس خصومت و تصویر کشور مبدا با قصد خرید
بهنام سعادتی
38
بررسی استراتژیهای محتوای کسب و کارهای کوچک و متوسط در رسانههای اجتماعی
فائزه خدائی
39
تأثیر استراتژیهای رقابتی صادرات و منابع نامشهود بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی قابلیتهای پویا (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان تهران)
داود گل محمدی
40
بررسی و تبیین نقش تعدیلگر شیوه های یادگیری تجربی بر رابطه میان ابعاد همدلی و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای خانوادگی
علی مکی ابادی
41
بررسی عوامل موثر بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی الکترونیکی و شبکه های تجاری
امیر جباری
42
مفهومپردازی دلبستگی شغلی کارکنان بر مبنای بازیوارسازی
پیمان اکبری
43
الگوی سازمان دوسوتوان در صنعت بانکداری
کامران نظری
44
کاربست عنصر زمان در بوم کسب و کار با بهره گیری از استاندارد PMBOK
سیدجلال موسوی ترکمانی
45
بررسی اعتماد آفرینی دولت الکترونیک در تهران
علیرضا داوری ایردموسی
46
تاثیر میزان کنترل سرمایه گذار بر عملکرد استارت آپ ها با نقش تعدیلگر تخصص و تجربه
زهرا محمدی
47
بررسی رابطه تصویر کشور مبدا و کیفیت رابطه بر نگرش و رفتار وفاداری
جلیل امین زاده
48
مطالعه تاثیر ابعاد کیفیت داده ها و مدیریت دانش بر موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(ecrm):مورد مطالعه بانک ملت
سیدعلی موسوی ثابت
49
مطالعه و تحلیل بیانیه مأموریت در سه حوزه مصرفی B2C، تجاری – صنعتی B2B، و عمومی
قدرت الله آخندزاده
50
ارزیابی و رتبه بندی ریسک های مالی احداث ژتروشیمی با استفاده از فرایند تحلسل سلسله مراتبی
سمن علی کاشانی
51
بررسی تاثیر چابکی بر عملکرد سازمان با نقش تعدیل گر فاکتورهای محیطی در شرکت های کوچک و متوسط
مروین زکانی
52
بررسی تاثیر غرور و خودشیفتگی مدیرعامل بر جهت گیری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان با توجه به نقش های تعدیل کننده تجربه و جنسیت مدیر
هلیا برخوردار
دروس ترم جاری
001 - تجزیه و تحلیل مدل های کمی و مدلسازی در مدیریت دولتی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
538 - مدیریت عملیات - روز: پنج شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
553 - تصمیم گیری برای مدیران - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
570 - مدیریت استراتژیک کارآفرینی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
007 - کاربرد تئوری تصمیم گیری - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
568 - الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
570 - مدیریت استراتژیک کارآفرینی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
538 - مدیریت عملیات - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
538 - مدیریت عملیات - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 18:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
تجزیه و تحلیل مدل های کمی و مدلسازی در مدیریت دولتی
دکتری
کد دانشکده:23کد گروه درسی:13کد درس:001گروه درس:31تعداد دانشجو:8تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:00زمان پایان کلاس:17:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
مدیریت عملیات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:538گروه درس:90تعداد دانشجو:19تعداد واحد3روز:پنج شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
3
تصمیم گیری برای مدیران
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:553گروه درس:27تعداد دانشجو:20تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
4
مدیریت استراتژیک کارآفرینی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:570گروه درس:21تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
5
کاربرد تئوری تصمیم گیری
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:007گروه درس:21تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
6
الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:568گروه درس:21تعداد دانشجو:8تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
7
مدیریت استراتژیک کارآفرینی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:570گروه درس:21تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
8
مدیریت عملیات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:538گروه درس:23تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
9
مدیریت عملیات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:538گروه درس:82تعداد دانشجو:19تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:18:00نام ساختمان:نام کلاس:
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
الگوی پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی برمبنای نظریه داده بنیاد
سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار, مریم مقیمی
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1402
2
بررسی نقش میانی دوسو توانی و آوای سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
سلطانعلی شهریاری, نیکتا حسین نیا
پژوهشنامه مدیریت اجرایی
1401
3
طراحی و اعتبارسنجی الگوی دلبستگی شغلی کارکنان صنعت بانکداری
پیمان اکبری, حمزه خواستار, یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
مطالعات منابع انسانی
1400
4
فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی
کامران نظری, یوسف وکیلی, حمزه خواستار, سلطانعلی شهریاری
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1400
5
تبیین نقش نوآوری سازمانی و مسائل اجتماعی
سلطانعلی شهریاری, محمد شهرابی فراهانی
مطالعات مدیریت بهبود و تحول
1400
6
تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعه دانش بازار، سرمایه فکری و عملکرد شرکت های دانش بنیان
سلطانعلی شهریاری, فاطمه جهانشاهی
تحقیقات بازاریابی نوین
1400
7
تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعه دانش بازار، سرمایه فکری با عملکرد شرکت های دانش بنیان
سلطانعلی شهریاری, فاطمه جهانشاهی
تحقیقات بازاریابی نوین
1400
8
مفهوم پردازی دلبستگی شغلی کارکنان بر مبنای بازی وارسازی
پیمان اکبری, حمزه خواستار, یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
مدیریت سازمان های دولتی
1399
9
تأثیر سرمایه فکری برکارآفرینی استراتژیک در شرکت های تولیدکننده نرم افزار
سلطانعلی شهریاری, یوسف وکیلی, احمد کاربخش راوری
مدیریت نوآوری در سازمانهای دفاعی
1399
10
طراحی الگوی سازمان دوسو وانی در صنعت بانکداری
یوسف وکیلی, کامران نظری, حمزه خواستار, سلطانعلی شهریاری
مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
1399
11
بررسی سیاست های نفتی ایران در اوپک بر اساس نظریه بازی ها
سلطانعلی شهریاری, توحید فیروزان سرنقی, نیما فرازمند
پژوهش های سیاسی جهان اسلام
1398
12
مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک
سلطانعلی شهریاری, سعید جعفری نیا, احمد کاربخش راوری
مطالعات مدیریت راهبردی
1398
13
تاثیر سرمایه فکری بر دوسوتوانی سازمانی نقش تعدیل گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه صنعت برق در کشور)
یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
توسعه کارآفرینی
1397
14
طراحی مدل دانشگاه ارزش بنیان در وزارت علوم کشور
ایوب گراوند, بیژن عبدالهی, اکبر حسن پور, سلطانعلی شهریاری
توسعه آموزش جندی شاپور
1397
15
ارزیابی کارایی نظام ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی دادههای شبکهای
سلطانعلی شهریاری, ساینا لاهیجی
مدیریت صنعتی
1396
16
تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تولید دارو)
یوسف وکیلی, سلطانعلی شهریاری
توسعه کارآفرینی
1395
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در ارتباط میان سرمایه فکری و عملکرد
سلطانعلی شهریاری, مهتا موقر
دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار - ایران
1400/04/23
شفاهى
2
نقش تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی پایداری کسب وکارها
سلطانعلی شهریاری, عاطفه نوری, محمد کریمی
دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار - ایران
1400/04/23
شفاهى
3
پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی راهی به سوی پایداری کسب و کارها
سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار, مریم مقیمی
دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار - ایران
1400/04/23
شفاهى
4
بررسی تاثیر پایداری اجتماعی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجیگری پایداری اقتصادی
سلطانعلی شهریاری, عزیزاله اکبری, امین الدین امانی
دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار - ایران
1400/04/23
شفاهى
5
اعتمادآفرینی ناب در دولت الکترونیک
روح اله نوری, سلطانعلی شهریاری, علیرضا داوری ایردموسی
دومین کنفرانس چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری - ایران
1400/02/16
شفاهى
6
عوامل تاثیرگذار مدیریت تقاضا در بازار اینترنتی توسط الگوریتم های یادگیری ماشین (مطالعه موردی)
آرام جعفری, سلطانعلی شهریاری, حمزه خواستار
کنفرانس بین المللی وب پژوهی - ایران
1398/02/04
شفاهى
7
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
سلطانعلی شهریاری, یوسف وکیلی, مهناز حسینی
ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع - ایران
1397/11/04
شفاهى
8
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و گرایش استراتژیک بر عملکرد سازمانی
سلطانعلی شهریاری, مجید افشاری راد, سمیه صفری
همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی - ایران
1396/02/02
شفاهى